Wednesday, March 21, 2007

Untitled - Obetitlad


6 comments:

Anonymous said...

Den ensamma grenen... Skärpan ligger längst ner i bilden och det gör att iaf jag inte vet riktigt var jag ska titta. Var det meningen att ha det så? (Jag brukar aldrig få skärpan där jag vill ha den)

Ha det bra!

Karlos said...

Nää... Jag hade autofokus på och det blåste lite lätt så grenjäkeln vägrade vara stilla. :)

Anonymous said...

Haha! Du får hyra in en assistent vars enda uppgift är att hålla naturen stilla eller nåt... :)

Anonymous said...

hej hej! jättesnygga foton verkligen! gillar speciellt dem från hustaken. det här är matilda fresten, natalies kompis, om du minns mig! :)

Karlos said...

Nämentja!!

Jo jag kommer ihåg dig, kul att du gillar bilderna! Lustigt att du lämnade kommentaren medans jag satt och läste den senaste... :)

Jag har tittat efter dig i plugget men ser dig aldrig där...läser du på distans månne?

Anonymous said...

nej ja läser fortf där,har bara inte gått dit på ett tag... :P men jag ska ta tag i situationen o gå dit imorgon tror ja! vi ses kanske där om du har kurser samtidigt, kram kram